Bora, da's coworking in een ecominded omgeving, omringd door inspirerende mensen. Ons Studio Arsène team designde een duurzaam logo en huisstijl dat de passie van Bora voor mens en natuur weerspiegelt. Zo hielpen we de droom van Laurence en Justin in Brugge een stapje vooruit.
Logo en huisstijl

Ecologisch verantwoord samenwerken, dat is Bora. En die mindset wilden we natuurlijk in hun huisstijl verwerken. Een herkenbaar beeldmerk die het verhaal van twee samensmeltende netwerken vertelt. En ook de kleuren leidden we af van natuurlijke elementen. Het belangrijkste? Wanneer je naar het logo kijkt moet je een positiviteit voelen. Want de twee jonge ondernemers openden hun coworkingspace met volle moed middenin corona.


Van de eerste bespreking tot de revisies van het logo en de huisstijl, Studio Arsène was steeds positief en proactief.
De manier waarop geluisterd werd naar onze feedback en deze vertaald werd naar verdere uitwerkingen verliep zeer goed en leidde dan ook tot een supertof resultaat!
Een uitgerolde huisstijl moet natuurlijk overal gecommuniceerd worden. Zo herken je het gebouw van ver dankzij de wapperende vlaggen en springt het beeldmerk van Bora meteen in het oog wanneer je de parking oprijdt.
Ook binnen dompelen we je helemaal onder in de Bora huisstijl. De signalisatie aan de deuren en ramen tonen duidelijk aan de coworkers waar welke ruimte voor dient. En zelfs de wc-pictogrammen kregen een extra Bora-touch.
Sign it baby
Bora in de pers
Het unieke verhaal van Bora haalde al snel de pers. De sociale isolatie die de wereldwijde pandemie met zich mee bracht gaf Bora een extra boost om thuiswerkers een nieuwe, inspirerende werkplaats te geven.
Doordacht en duurzaam logo nodig?