Op aanraden van Mex United stapten ze bij ons de deur binnen met de vraag om een nieuw logo te ontwerpen. Ze wuifden de Broeltorens van Kortrijk uit en omarmden een nieuw, strak en eigentijds logo door Studio Arsène gemaakt.
Een nieuwe logo was een grote stap voor de twee heren die heel gehecht waren aan de Broeltorens van Kortrijk. Maar de link tussen de broeltorens en verzekeringen was voor ons team wat zoek. We kwamen op de proppen met een nieuw gebalanceerd logo voor de twee verzekeraars. Het logo werd gebaseerd op de beste troef van Cambien: de piramide voor risicoanalyses. Het nieuwe logo zorgde meteen voor een boost van de verzekeraars die nu fris in de verzekeringsmarkt staan.
Een sterk logo
83 jaar, zo lang was het oude logo in dienst bij het verzekeringskantoor. En zo'n verandering haalde uiteraard de pers. Een nieuw logo en huisstijl? Net nu heel wat bedrijven afwachtend naar de toekomst kijken? "We moeten vooruit. Allemaal. Bij de pakken blijven zitten, is geen optie." - Bruno Cambien


Cambien in de pers
Heeft jouw huisstijl ook een update nodig?