Rijschool Lust is hét aanspreekpunt om op een comfortabele manier je rijbewijs te halen. De baseline is niet voor niks 'de beste rijschool in uw buurt', want dagelijks staat een team van 100 enthousiaste lesgevers klaar zodat jij lekker zelfstandig kan rondcruisen. Het Lust-team parkeerde voor onze deur met de vraag om een nieuwe, jonge maar vooral opvallende visual te creëren. Een visual die hun doelgroep meteen op een hippe manier aanspreekt.
Ons team stak de koppen bij elkaar en bedacht de campagne 'Met de L van Lust'. Met de typische L die je op je achterruit kleeft wanneer je leert rijden. Als extra overtuigende factor penden we meerdere aansluiten creatieve lijnen neer die goed blijven plakken bij de doelgroep.
Tijdens het designproces van de visuals ging er plots een lichtje branden bij onze designer. We schakelden een versnelling hoger en bedachten een nieuw idee om het Lust-logo compacter te maken. Waarbij voorheen het logo bestond uit 'Lust' met een pijl, zie je nu dat we de letter 't' en de pijl hebben samengevoegd. Spot het nieuwe logo op de bestickerde wagens, camionettes, bussen, aanhangwagens en op de gevels van de Lust-panden.
Leuk levendig nieuw logo
Like what you see?