Een weldoordachte bouwproject van 16 appartementen, 8 woningen en een luxe villa die samen een unieke woonbuurt vormen. En zo'n uniek project verdient uiteraard een knap logo en dito huisstijl, een aantrekkelijke website gevuld met krachtige copy en een informatieve folder. Daar ging ons Studio Arsène-team dan ook meteen mee aan de slag.
De naam 'The Greens' is afgeleid van de golfterm 'de green', want het bouwproject ligt vlak aan een golfterrein. Een voorzet die we in ons designproces niet konden laten liggen. Niet alleen de frisgroene kleur maar ook het beeldmerk brengen je meteen thuis in de rustige omgeving van The Greens.
Logo en huisstijl
Om het project onder de aandacht te brengen bij het publiek, vormden we de uitgerolde huisstijl om tot een elegante website. In combinatie met de juiste woordspelingen en SEO-gerichte copywriting lanceerden we samen het digitale portfolio voor The Greens.
Let's get digital
website en copywriting
Voila, de website staat er. Maar wat nu? Om zoveel mogelijk publiek naar de website te lokken lanceerde ons digitaal team een Instagram- en Facebookpagina. We gingen aan de slag met catchy content en publiceerden daarnaast ook een algemene advertentie die de naamsbekendheid van The Greens vergrootte. Een hole-in-one want na een maand tijd bezochten 1700 mensen de website en werd reeds 65% van het project verkocht.
Social media management
Folder design
Print is not dead. Naast het digitaal verhaal van The Greens stelde ons team ook een charmante folder samen. Kom 'm gerust eens doorbladeren op ons kantoor!
Wil je ook scoren met je bedrijf?