Voor verse vis en schaaldieren rechtstreeks uit de zee, lekkere hapjes, dagschotels, fruits de mer, bereidingen en soepen moet je bij Bisous de Baleine zijn. Niet zomaar een viswinkel, maar een delicatessezaak waar ze de oude stiel terug moderniseren. Zo'n uniek verhaal moet natuurlijk op een authentieke manier geschreven worden. Daarom hielp Studio Arsène bij het vinden van een nieuwe naam, het ontwerp van een sprekend logo en stralende huisstijl en bij de opmaak van een praktische website.
Bisous de Baleine
De naam Bisous de Baleine komt enerzijds van 'chef's kisses'. Een Brits gezegde om aan te tonen dat het eten enorm gesmaakt heeft. Anderzijds is de naam een verwijzing naar de legende die zegt dat wanneer je een walvis ziet, je dit wijsheid en creativiteit meegeeft. Een walvis roept op om open minded en intuïtief te zijn.


De mythe van de walvis
Ja, ook een lokale viswinkel heeft nood aan een website. Niet alleen willen de klanten weten wat de openingsuren precies zijn. Maar je kan er ook de traiteurmenu raadplegen tijdens de feestdagen.

Benieuwd?
Klik hier om de website te bekijken.
bisousdebaleine.be
Een digitale wereld