De vegan levensstijl is vaak een 'ver-van-mijn-bed-show', maar dat hoeft het helemaal niet te zijn. En dat wil ook de nieuwe place-to-be Oh!Ma bewijzen. Sarah en Anton toveren oer-Vlaamse en Franse gerechten, zoals stoofvlees of vol au vent, om tot veganistisch lekkers. Studio Arsène vertaalde het verhaal in een passende naam, catchy slogan en een huisstijl om 'Oh!' tegen te zeggen.
Veganistisch eten op grootmoeders wijze
Een sterk verhaal heeft natuurlijk een sterke naam nodig. Niet alleen is Oh!Ma een verwijzing naar de keuken op grootmoeders wijze, maar slaat de naam ook op de kwaliteit van de gerechten want 'Oh my god, 't is lekker'. Daarnaast gaven we de naam een extra draagkracht dankzij een unieke baseline gekruid met een vleugje humor.
Oh!Ma ?
Niet alleen de gerechten van Oh!Ma zijn om van te smullen, ook de branding mag er zijn. We combineerden de sfeer van een vintage keuken met een hedendaagse touch die even onvergetelijk is als hun Vlaamse klassiekers. Een perfecte balans tussen bordeaux en beige die je terug doen dromen aan de 'goede oude tijd'.
Een huisstijl om 'Oh!' tegen te zeggen
Visueel lekkers
Naast de huisstijl kunnen uiteraard stijlvolle dragers niet ontbreken. Van gestylede waterflessen tot veganlicking foodbags, een speelse menukaart en praktische onderleggers. En ook met hun business cards laten ze een sterke indruk na.
Ook een branding nodig om je vingers van af te likken?