
Présence
events at their finest
Van een garage naar grand cru-events, dat is in het kort het verhaal van Présence. Sinds 2006 bouwde oprichtster Isabel D’Hulster haar evenementenbureau uit tot een vaste waarde voor verfijnde privéfeesten: van stijlvolle huwelijken tot perfect gestylde communies. Maar in 2023 was het tijd voor een nieuwe stap. Het team wou zich sterker profileren in de wereld van corporate events. Enter: Studio Arsène.

een stijlvol kantelpunt
Présence vroeg ons hun visuele stijl te herdenken zodat die ook bij zakelijke klanten zou blijven hangen. Geen oppervlakkige make-over, maar een strategische verkenning van merk, markt en toekomstambities. Op basis daarvan werkten we een helder merkverhaal uit, met een duidelijke tone of voice én een krachtige nieuwe baseline: Events at their finest. Klinkt eenvoudig, maar zegt alles.
strak in stijl, verfijnd in toon
We ontwierpen een volledig nieuwe visuele identiteit die zowel de verfijning van privé-events als de professionaliteit van corporate trajecten uitstraalt. Van logo en kleurenpalet tot typografie: alles zit juist. We werkten de stijl verder uit in tools zoals visitekaartjes, een presentatiemap, e-mailhandtekening en stijlvolle ‘vriendelijke groeten’-kaartjes. Want bij Présence zit gastvrijheid ook in de details.


een website met presence
Als kers op de taart: een nieuwe website met heldere copy, elegante navigatie en een frisse, futureproof look. Geen blingbling, wel stijlvolle impact. De site laat meteen zien waar Présence voor staat: maatwerk, esthetiek en events die je bijblijven. Eén ding is zeker: hun digitale visitekaartje is voortaan even on point als hun tafeldecoratie.

