klant

Tomabel

sector

voeding

deel deze case

Tomabel

wordt jouw onderneming een filmster?

REO-veiling, verkoper van groenten en fruit, wilde op een creatieve manier haar product Tomabel in de spotlight zetten. Bij haar eigen klanten, groothandelaars, maar ook bij de klanten van die groothandelaars, zoals winkeliers en kleinhandelaars. Challenge accepted!

the game is on

Een beetje competitie is altijd leuk, toch? Daarom bedachten we een wedstrijdconcept voor de kopers van Tomabel-producten. Wie de grootse stijging in omzet realiseerde, won een mooie prijs. En waarvoor namen ze het tegen elkaar op? Voor een gratis promovideo van hun zaak! De bedrijfsvideo’s worden afgespeeld op schermen in de winkels en op de websites van de winnaars. We maakten ook voor elk van hen drie kortere video’s om op sociale media te delen. 

hoe ging het in z’n werk? 

Om de wedstrijd aan te kondigen stopten we allerlei promomateriaal in een Tomabel-krat die we lieten bedrukken. Er zat onder andere een flyer in met meer uitleg over de wedstrijd. Er stond ook een QR-code op die leidde naar de landingspagina, waar we de tussenstand bijhielden. We stuurden daarnaast 3 nieuwsbrieven uit met weetjes over de kopers, de tussentijdse scores, de top 3 van de wedstrijd enzovoort. 

we have a winner

Wie de grootse stijging behaalde in omzet werd beloond met een gratis promovideo van zijn of haar handelszaak. Uiteindelijk waren er 3 winnaars: Rotom, Denaeghel en Starfresh Liège. Wij gingen filmen bij hen en maakten een mooie promovideo van hun zaak. Die video kunnen ze delen op hun eigen website en sociale media, maar ook met hun klanten. En die klanten delen op hun beurt ook de video op hun kanalen. Win-win! 

nieuwsgierig hoe het eraan toeging tijdens de shoots van de promovideo's?

get creativeinventiveambitiouscolourfulhappystarted
with us

wij zijn open

ma - do08u30 - 17u30
vr08u30 - 17u00
za - zoinspiratie tanken

schrijf je in op onze stoefbrief

2023 studio arsène