Puragro, da's pure voeding vers van 't veld zonder toevoegingen of bewaarmiddelen. Het bedrijf is ontstaan vanuit het groentenverwerkend bedrijf Verduyn, met de visie om voedselverspilling te reduceren. De groenten worden op een duurzame manier omgevormd tot soepen, concentraten en sappen. Om die puurheid te weerspiegelen, creëerden we een kersvers logo, een nieuwe huisstijl en catchy baseline.
Puragro, Field good
Het nieuwe logo van Puragro straalt vooral een feel good-gevoel uit. De puurheid en natuurlijke elementen springen meteen in het oog. En als je zelfs even dichter kijkt kan je zien dat de letters eigenlijk minder goed gevormde groentjes zijn. Dat in combinatie met frisse en aardse kleuren zorgt ervoor dat het logo perfect matcht met de visie van het bedrijf.
Kersvers logo en huisstijl
Bij een speels logo hoort natuurlijk ook een speelse baseline: Field Good. Je vindt er het 'vers van 't veld' en de 'feel good'-gevoel in terug.
Field good