Henry Houser
vastgoed maar beter
niet zomaar een kantoor
Als je van plan bent om je woning te verkopen, heb je keuze te over qua immo-kantoren en en makelaars. Doorgaans zijn de diensten en aanpak van deze aanbieders heel vergelijkbaar. Daarom besliste Hendrik in 2016 om na een succesvol parcours in de vastgoedwereld — samen met zijn levenspartner Eline — een nieuw concept te lanceren: Henry Houser. Deze nieuwe go-to-market werd van meet af aan goed gesmaakt én gewaardeerd. De gepersonaliseerde aanpak van elk dossier zorgde voor tal van mooie referenties én een sterke mond-tot-mondreclame.
Studio Arsène bedacht voor de recente rebranding een onderscheidende baseline die écht vertelt hoe Henry Houser het aanpakt: vastgoed, maar beter.
met de ‘h’ van …
Studio Arsène stond ook in voor het design van de website, bepaalde de moodboards van de fotografie en begeleidde de diverse shoots. We ontwikkelden de corporate tools en maakten ook het nieuwe ontwerp voor de bebording. En Hendrik en Eline? Die zijn — met de ‘h’ van — helemaal gelukkig.