klant

Multi Bazar

sector

retail

deel deze case

Multi Bazar

thuis in onze winkel

De Belgische winkelketen Multi Bazar zocht een manier om hun naamsbekendheid in de regio te vergroten. Ze klopten aan bij Studio Arsène om een nieuwe campagne te lanceren. Zo gezegd, zo gedaan!

thuis bij Multi Bazar

Met de baseline 'Thuis in onze winkel' verwijzen we naar het ruime assortiment van Multi Bazar. Je vindt er dan ook alles: van kledij tot elektronica en van huishoudspullen tot speelgoed. Om die slogan kracht bij te zetten, maakten we per seizoen een sterk campagnebeeld waarbij we een huiselijke setting creëren. Maar, wie goed kijkt ziet dat deze setting gebouwd werd in de winkel zelf!

baanborden en bussen

We pakten uit met het campagnebeeld op straat aan de hand van grote baanborden en op de achterkant van De Lijn-bussen in regio Pittem en Izegem. De kijkers van VTM GO kregen dan weer de bijhorende videospot te zien in de app.

Multi Bazar brandbook

Onze creatives namen de bestaande huisstijl van de winkelketen onder de loep en voegden hier en daar nieuwe elementen toe om de branding op te frissen. Ze knutselden een volledig brandbook in elkaar: alle overkoepelende brand guidelines zijn erin terug te vinden, waardoor het makkelijk is om de stijl altijd aan te houden en door te trekken in alle interne en externe communicatie.

afgeleiden

We staken ook folders, affiches en flyers in een nieuw jasje waarin de vernieuwde brand elementen terugkomen.

get creativeinventiveambitiouscolourfulhappystarted
with us

wij zijn open

ma - do08u30 - 17u30
vr08u30 - 17u00
za - zoinspiratie tanken

schrijf je in op onze stoefbrief

2023 studio arsène