klant

Oh!Ma

sector

horeca

website

ohma.io

deel deze case

Oh!Ma

veganlickin' good

Niet alleen is Oh!Ma een verwijzing naar de keuken op grootmoeders wijze, maar slaat de naam ook op de kwaliteit van de gerechten want 'Oh my god, 't is lekker'.

veganistisch eten op grootmoeders wijze

De vegan levensstijl is vaak een 'ver-van-mijn-bed-show', maar dat hoeft het helemaal niet te zijn. En dat wil ook de nieuwe place-to-be Oh!Ma bewijzen. Sarah en Anton toveren oer-Vlaamse en Franse gerechten, zoals stoofvlees of vol au vent, om tot veganistisch lekkers. Studio Arsène vertaalde het verhaal in een passende naam, catchy slogan en een huisstijl om 'Oh!' tegen te zeggen.

Oh!Ma ?

Een sterk verhaal heeft natuurlijk een sterke naam nodig. Niet alleen is Oh!Ma een verwijzing naar de keuken op grootmoeders wijze, maar slaat de naam ook op de kwaliteit van de gerechten want 'Oh my god, 't is lekker'. Daarnaast gaven we de naam een extra draagkracht dankzij een unieke baseline gekruid met een vleugje humor.

een huisstijl om 'Oh!' tegen te zeggen

Niet alleen de gerechten van Oh!Ma zijn om van te smullen, ook de branding mag er zijn. We combineerden de sfeer van een vintage keuken met een hedendaagse touch die even onvergetelijk is als hun Vlaamse klassiekers. Een perfecte balans tussen bordeaux en beige die je terug doen dromen aan de 'goede oude tijd'.

visueel lekkers

Naast de huisstijl kunnen uiteraard stijlvolle dragers niet ontbreken. Van gestylede waterflessen tot veganlicking foodbags, een speelse menukaart en praktische onderleggers. En ook met hun business cards laten ze een sterke indruk na.

get creativeinventiveambitiouscolourfulhappystarted
with us

wij zijn open

ma - do08u30 - 17u30
vr08u30 - 17u00
za - zoinspiratie tanken

schrijf je in op onze stoefbrief

2023 studio arsène