De sintjozefskerk in Roeselare krijgt opnieuw de functie als ontmoetingsplaats voor de lokale gemeenschap. Zo wordt de kerk een serene plek om samen te komen en te genieten in een uniek kader. De ontwijde kerk huisvest niet alleen het architectenbureau 3Architecten, maar biedt ook ruimte voor publieke events. Een uniek verhaal waaraan Studio Arsène hielp schrijven d.m.v. een stijlvol logo & huisstijl en responsieve website aangevuld met fotografie van eigen bodem.


Om het verhaal van de evenementenlocatie te vertellen ontwierp ons team een verfijnd logo. In het beeldmerk verwijzen we subtiel naar de vijf ramen die je kan bewonderen wanneer je het imposante gebouw betreedt.


Less is more: logo en huisstijl
Yoga of lezingen in een kerk? Veel is mogelijk in de sintjozefskerk. En dat werd dan ook meteen de focus bij de opmaak van de website. 'Mensen moeten makkelijk hun evenementen kunnen boeken, zonder te moeten zoeken'. Dus creëerden we bij elke gelegenheid een sprekende CTA en zo een verfrissende en sfeervolle website.

Website aangevuld met knappe copy
Een uitgerolde huisstijl moet natuurlijk overal gecommuniceerd worden. Zo herken je het gebouw van ver dankzij de wapperende vlaggen en springt het beeldmerk van Bora meteen in het oog wanneer je de parking oprijdt.
Fotografie van eigen bodem.
Yoga of lezingen in een kerk? Veel is mogelijk in de sintjozefskerk. En dat werd dan ook meteen de focus bij de opmaak van de website. 'Mensen moeten makkelijk hun evenementen kunnen boeken, zonder te moeten zoeken'.
Website
Heeft jouw huisstijl ook een update nodig?